כיול מהירות וזמן

כיול מהירות וזמן

במה אנחנו מתמחים

צוות טכנאי המעבדה מיומן בביצוע כיול למגוון מכשירי מדידה בתחום:

חשיבותו של כיול מהירות מקצועי

כאשר מבצעים כיול במכשירי מדידה ישנה חשיבה רבה לכך שהכיול ייעשה באופן מקצועי. הסיבות לכך רבות אך העיקרית מבניהן היא העובדה שמדידה חייבת להיות מדויקת ובמקרה והכיול ייעשה באופן חובבני או לא כשורה, כך תהייה גם תוצאת המדידה.

כיול מד מהירות חייב להיעשות על ידי גורם מקצועי ומוסמך וזאת בכדי שהתוצאה שיראה מד המהירות תהיה חד משמעית, ללא סטיות או טעויות – ולו המינוריות ביותר.

תוקף הכיול הגיע?

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

טעויות מדידה ותוצאותיהן

מכשיר מדידה שבמהותו אמור לבדוק מהירות חייב להיות מדויק ולהציג תוצאה זהה בכל פעם. שגיאות שנובעות מחוסר כיול או מכיול לא מוצלח יכולות להציג תוצאה שונה פעם אחר פעם ובאופן זה לא ניתן להתקדם עם תהליך העבודה או להשיג אמינות והוגנות כלפי לקוחות או הגורמים שמתנהלים מולם.

כדי להבין את חשיבות הכיול ניתן להסתכל על דוגמא מתחום הספורט: חשבו מה היה קורה אם שעון עצר בריצת 100 מטר מסוימת אשר נערכת במסגרת רשמית אינו מכויל כראוי.

מכשירים אלו חייבים לעבור כיול אחד לכמה חודשים/שנה ולהיות תחת בדיקה ופיקוח של מעבדה העוסקת בכיול, מכירה את התחום ומתמחה בו.

כיול מהירות במעבדות פ.ק.

חברת פ.ק מעבדות כיול מבצעת כיולים במגוון רחב של מכשירי מדידה אשר נועדו לבדיקת מהירות כגון: כיול מהירות וזמן, כיול מדי סל"ד, כיול מדי מהירות וכיול צנטריפוגות. אנו מקפידים על כיול מקצועי ואיכותי, בהתאם לתקנים מתקדמים ומעניקים ייעוץ טכני ללקוחותינו במכשירי המדידה השונים שברשותם.

חברת פ.ק מעבדות כיול מכיילת מגוון רחב של מכשירים, ציוד ומערכות בתחום המהירות, ביניהם: כיול סל"ד, צנטריפוגות ומדי עצר ומספקת שירותי כיול בכל רחבי הארץ. אנו מלווים את תהליך הכיול ומנהלים בקרה מדויקת מפעם לפעם תוך כדי הצגת דוחות ללקוחותינו ואף מעלים הצעות ייעול ומציעים שירותי תיקון.

צור איתנו קשר

לקבלת הצעת מחיר או יצירת קשר מלאו את הטופס

    במה אנחנו מתמחים?

    תחומי כיול נוספים

    יצירת קשר

    כאן בשבילכם!

    ליצירת קשר מלאו את הטופס


      באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
      ×