כיול מיקרו נפח – כיול פיפטורים

כיול פיפטורים

במה אנחנו מתמחים

צוות טכנאי המעבדה מיומן בביצוע כיול למגוון מכשירי מדידה בתחום המיקרו-נפח:

מהם פיפטורים?

פיפטור הינו מכשיר מעבדה שנהוג להשתמש בו בכדי להעביר כמויות של נוזלים. הפיפטור מכונה גם 'פיפטה' ונעשה בו שימוש בתחומים שונים כגון כימיה, ביולוגיה ועוד. בשוק תוכלו למצוא דגמים מגוונים של פיפטורים, חלקם פשוטים וחד פעמיים ואחרים מורכבים ומתקדמים, בדרגות דיוק גבוהות ועם אפשרויות שונות, כמו שינוי כמות הנוזל המועברת וכדומה.

תוקף הכיול הגיע?

צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר

שירות כיול פיפטורים – איפה ניתן לבצע כיול פיפטור?

את הפיפטורים נהוג לכייל, ממש כפי שעושים עם מכשירי מדידה אחרים – מכיוון שפעולת העברת הנוזלים מצריכה דיוק גבוה. הסיבות לשימוש בפיפטורים שונות ומגוונות, אך במהלך השימוש לכל משתמש בפיפטור ישנה מטרה זהה והיא שהמכשיר יבצע עבודה מדויקת ככל האפשר. לכן, חשוב לבצע כיול פיפטור מדי תקופה וזאת בכדי שהפיפטור יתפקד כראוי ויביא לתוצאות נכונות.

חברת PK Labs מבצעת כיול פיפטורים מכל סוג, כאשר העבודה מתבצעת במקצועיות במעבדת כיול מתקדמת ובעלת מוניטין וניסיון בתחום.

בנוסף, המעבדה מעניקה את השירותים הבאים: כיול מיקרו נפח, כיול פיפטורים חד ערוציים, כיול פיפטורים רב ערוציים – תלוי בדרישת הלקוח וצרכיו.

יש לציין כי אנו עובדים עם כל סוגי הפיפטורים והיצרנים, השירות ניתן בקפדנות תוך כדי שימת דגש מירבית על כל ההיבטים הרלוונטיים.

כיצד מתבצע תהליך כיול הפיפטורים?

התהליך תלוי בשירות אותו הזמין הלקוח, אך בדרך כלל אנו אוספים את הפיפטורים או מקבלים אותם מן הלקוחות. לאחר מכן, צוות המעבדה שלנו בודק את הפיפטור, את הסטייה הקיימת במדידה (או כל בעיה אחרת) ודואג לכיול מחדש.

בנוסף לכך, המכשיר יעבור ניקוי ובדיקת תקינות ורק לאחר שיתברר כי הכל תקין ועובד כשורה יוחזרו הפיפטורים ללקוח. כמו כן, בסיום התהליך החברה תפיק עבור הלקוח דו"ח מעבדה אשר יציג את תוצאות הכיול.

כיול נפח

במעבדת הכיול ניתן לכייל נפח וכלי קיבול לנפח, עד לנפח של 50,000 מ"ל

צור איתנו קשר

לקבלת הצעת מחיר או יצירת קשר מלאו את הטופס

    במה אנחנו מתמחים?

    תחומי כיול נוספים

    יצירת קשר

    כאן בשבילכם!

    ליצירת קשר מלאו את הטופס


      באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה.
      ×